Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Πρακτικές συμβουλές για τη σωστή αξιοποιήση των social media

Ανακαλύψτε τις δυνατότητες που σας προσφέρουν το Pinterest και το Google+ για τη δωρεάν προώθηση της επιχείρησής σας. Ενημερωθείτε συνολικά για... τις καλύτερες πρακτικές χρήσης των social media έτσι ώστ να χτίσετε μια μεγάλη βάση πιστών πελατών και «φίλων».

1. Γίνετε μέλος του Pinterest.

Το Pinterest έχει δημιουργήσει μια πλατφόρμα για τα οπτικά social media και μπορεί να κάνει το μεγαλύτερο μέρος της ανατροφοδότησης λαμβάνοντας φωτογραφίες των προϊόντων της επιχείρησής σας και άλλες σχετικές εικόνες. Κάντε τις ενδιαφέρουσες, συναρπαστικές και κοινόχρηστες. Απαιτείται βέβαια μια προσπάθεια καλλιτεχνική για τη δημιουργία φωτογραφιών προκειμένου να κάνει τους χρήστες του Pinterest να θέλουν να μοιραστούν τις φωτογραφίες σας. Όπως σε κάθε διαφήμιση, επικεντρωθείτε σε αυτό που κάνει τα προϊόντα σας πρωτότυπα και επιθυμητά και προσπαθήστε να το “αιχμαλωτίσετε” αυτό στις φωτογραφίες.Συμβουλές περί αποτελεσματικής διαφήμισής σας στο Pinterest
Ένας δημιουργικός τρόπος για να ωθήσετε το πλήθος να προωθήσει τα προϊόντα σας για λογαριασμό σας είναι να ζητήσετε από τους οπαδούς σας στο Pinterest να βγάλουν φωτογραφίες χρησιμοποιώντας το εκάστοτε προϊόν ή να ποζάρουν κοντά σε κάποιο προϊόν σας. Αυτό κάνει τους πελάτες σας να αισθανθούν ότι τους προσέξατε και τους φροντίσατε. Συνεπώς, αυτή η πρακτική μαρτυρά στους μελλοντικούς πελάτες ότι οι άνθρωποι ήδη χρησιμοποιούν τα προϊόντα σας και τα αγαπούν!

Ενθαρρύνετε τους υπαλλήλους σας να διαδώσουν φωτογραφίες από την ιστοσελίδα σας ή των επίσημων εκδηλώσεων μεταξύ των φίλων τους. Ζητήστε να γράψουν σχετικά σχόλια για να βοηθήσουν άλλους που αναζητούν φωτογραφία ή εικόνα, χωρίς όμως να τους κατευθύνουν. Είναι πολύ πιθανό να ξέρουν τι να κάνουν εγγενώς παρά τις οποιεσδήποτε άλλες οδηγίες.

2. Πηγαίνετε στο Google+ Pages Business.

Η επιχείρησή σας θα πρέπει να βρίσκεται στον κόσμο των social media, καθώς και στο Twitter και στο Facebook. Επειδή είναι ακόμη σε εξέλιξη, μπορείτε να καθιερώσετε την παρουσία της επιχείρησής σας και στο Google+. Να συμμετέχετε σε ομάδες, να μοιράζεστε φωτογραφίες και πληροφορίες και να συνδέεστε με τους πελάτες σας στο Google Hangouts.

Κρατήστε τις ουσιαστικές και διακριτικές αλληλεπιδράσεις των social media

Τα social media είναι ένα μεγάλο εργαλείο για τις επιχειρήσεις, αλλά μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί καταχρηστικά, δηλαδή να κουράσει ή να ενοχλήσει τους οπαδούς (unlikes και unfollows). Στο πλαίσιο αυτό:

Δείτε τους οπαδούς σας πρώτα ως ανθρώπους και ύστερα, ως πελάτες. Ελάτε κοντά αναπτύσσοντας φιλικές σχέσεις αλληλεπίδρασης, γίνετε φίλοι, μιλήστε μαζί τους. Μη δείχνετε ότι το μόνο που σας νοιάζει είναι να πουλήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Να δημοσιεύετε πληροφορίες με νόημα που αξίζει. Οτιδήποτε μοιράζεστε, λέτε και κάνετε online, καλό είναι να έχει απήχηση στους οπαδούς σας, και να αποφεύγονται προστακτικές εκφράσεις όπως για παράδειγμα “αγοράστε το προϊόν μας”. Συνδεθείτε με τα σωστά άτομα και τις σωστές οργανώσεις και συνομιλήστε ανοιχτά.

Να είστε γνώστες του αντικειμένου σας για να μην εκτεθείτε. Μην παρασύρεστε από τις πολλές συναρπαστικές επισημάνσεις στο Twitter και στο facebook. Ταιριάζουν με τη δική σας εταιρία; Είναι καλύτερα να κάνετε υπομονή και να ψάχνετε προσεχτικά.

Παίζει ρόλο να εμπιστεύεστε εκείνους τους υπαλλήλους που σας αντιπροσωπεύουν στα μέσα κοινωνικής ενημέρωσης, που είστε σίγουροι ότι θα συνδέονται και θα αλληλεπιδρούν με άλλους online. Μην αναγκάζετε εκείνους που νιώθουν άβολα ή είναι ευερέθιστοι ή κυνικοί να το πραγματοποιήσουν. Η επιχείρησή σας δεν μπορεί να αντέξει την αγένεια ή τα λάθη που προκαλούνται από την έλλειψη κινήτρων.

Μάθετε από τα λάθη που γίνονται χρησιμοποιώντας τα social media κι άλλες πηγές. Λάθη θα γίνονται και η επιχείρησή σας θα τα ξεπερνάει. Μάθετε από τα λάθη σας και μην τα επαναλαμβάνετε.
schizas.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου