εφημερίδα «Κεφάλαιο», τα στοιχεία δεν είναι απολύτως ενδεικτικά από τη στιγμή που από τις 12 Ιουνίου μέχρι τις 16 Ιουνίου, τα ιδιωτικά κανάλια δεν είχαν ενημερωτικό πρόγραμμα λόγω της απεργίας της ΕΣΗΕΑ. Ωστόσο τα συμπεράσματα δείχνουν εμφανώς μια τάση.
Το βασικό συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι τις πρώτες μέρες, το μεγαλύτερο ποσοστό των τηλεθεατών των κρατικών καναλιών, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, δεν πήγε στα μεγάλα κανάλια. Προτίμησε είτε τα μικρότερα είτε κατέφυγε στο DVD. O μέσος όρος των τριών καναλιών (ΝΕΤ, ΕΤ1 και ΕΤ-3) ήταν το πενθήμερο 5/6-9/6, 14,4% και το πενθήμερο 12/6-16/6, έφθασε το 1,4%. Το αντίστοιχο δεύτερο διάστημα το Mega κέρδισε 0,9% (19,8% από 18,9%), ο ANT1 κέρδισε 0,7% (16,4% από 15,7%), ο Alpha έχασε 0,9% (13,1% από 14%), το STAR παρέμεινε σταθερό (10,3%) και ο ΣΚΑΙ κέρδισε 2,2% (10,4% από 8,2%). Αν τα αθροίσουμε βγαίνει κέρδος τηλεθέασης 2,9%. Ουσιαστικός κερδισμένος είναι οι «Λοιποί» (μικρά κανάλια και DVD) που κέρδισαν 10% φθάνοντας από το 17,9% στο 27,9%. Η κατάσταση, όπως γράφει η εφημερίδα «Κεφάλαιο», διαφοροποιήθηκε, τη Δευτέρα 17 Ιουνίου που ήταν και η πρώτη ημέρα που επέστρεψε η ενημέρωση στα ιδιωτικά κανάλια. Οι τηλεθεάσεις ήταν (σε παρένθεση η 10η Ιουνίου), ΝΕΤ-ΕΤ1-ΕΤ-3 0,3% (10,6%), Mega 25,8% (23,6%), ANT1 16,2% (17,1), ΣΚΑΙ 13,4% (8,6%), ΑLPHA 12,1% (10,5%), Star 10,7% (10,6%) και Λοιποί 20,7% (18,7%). Και πάλι, όμως δεν μπορούν να χαρακτηρισθούν απολύτως ενδεικτικά τα στοιχεία από τη στιγμή που η 17η Ιουνίου ήταν μια ημέρα με κρίσιμες πολιτικές εξελίξεις και ήταν φυσιολογικό το κοινό να στραφεί στην ενημέρωση.
πηγή