Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Το θέμα μείωσης των τεκμηρίων κατά 30% αποτελεί ειλημμένη απόφαση για το οικονομικό επιτελείο. Τα μικρότερα τεκμήρια θα συμπαρασύρουν και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης για τους ιδιοκτήτες ΙΧ με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω, οπότε η επιβάρυνση αυτή θα μειωθεί αναλόγως.
Με αυτό τον τρόπο τα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών επιδιώκουν να «δελεάσουν» τους κατόχους οχημάτων με μεγάλου κυβισμού κινητήρες να τα επαναφέρουν στην κυκλοφορία και να τα βγάλουν από την φορολογική ακινησία.
Τέλη Κυκλοφορίας
Στα Τέλη Κυκλοφορίας πολλές είναι οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι με αποκορύφωμα την επαναφορά της πρότασης του πρώην υπουργού Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου που αφορούσε στο Ολλανδικό μοντέλο χρέωσης ανά χιλιόμετρο. Ωστόσο το υπέρογκο κόστος προμήθειας των GPS αλλά και ο παλαιός στόλος των αυτοκινήτων μάλλον λειτουργούν αποτρεπτικά.
Το μόνο θέμα που εξετάζεται σύμφωνα με πληροφορίες της «Η» αφορά στην μερική καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας σε περίπτωση που κάποιο ΙΧ βρίσκεται σε ακινησία.
Δηλαδή αν σε κάποιο όχημα ο ιδιοκτήτης τους πραγματοποιήσει άρση ακινησίας τον Ιούνιο να καταβάλλει μόνο το 50% του συνόλου των Τελών και όχι το 100%.
Με αυτό τον τρόπο επίσης το υπουργείο Οικονομικών ευελπιστεί να «ξυπνήσει» φορολογικά χιλιάδες αυτοκίνητα.
Παράλληλα ακούστηκε και μία πρόταση που αφορά στην προεξόφληση των Τελών για τα επόμενα έτη με σημαντικές εκπτώσεις αλλά δεν έτυχε θερμής υποδοχής. Ειδικότερα η συγκεκριμένη πρόταση αφορούσε την προεξόφληση των Τελών για τα επόμενα 3 ή 5 χρόνια με έκπτωση που μπορεί να ανέλθει έως και στο 50% του συνολικού τιμήματος. Αν όμως κάποιος αλλάξει τα Τέλη Κυκλοφορίας στα επόμενα 3 ή 5 χρόνια τα αποτελέσματα θα είναι δραματικά...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου