Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2013

ΥΓΕΙΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ : Πέντε τροφές για κορμί φέτες...



Χωρίς αυτές γράμμωση δεν γίνεται !!!





Ο αγώνας για τη δημιουργία ενός καλοσχηματισμένου κορμιού είναι δύσκολος. Απαιτείται να περάσει κανείς ατελείωτες ώρες στο γυμναστήριο, χύνοντας τόνους ιδρώτα. Αλλά και πάλι δεν φτάνει μόνο αυτό. Χρειάζεται συμπληρωματικά και η κατάλληλη διατροφή. Δείτε από τι πρέπει να αποτελείται αυτή.
Οι 5 πιο αποτελεσματικές τροφές για γρήγορη γράμμωση και αύξηση της μυϊκής μάζας είναι οι εξής:
Το άπαχο κρέας, όπως κοτόπουλο, γαλοπούλα και το μοσχάρι
Τα ασπράδια αυγών
Η σόγια
Το πράσινο τσάι, το νερό και οι φυσικοί χυμοί
Οι φυτικές ίνες που υπάρχουν στα όσπρια, στα φρούτα και στα λαχανικά

Πηγή: myfit.gr
www.iefimerida.gr