Με απώλειες που άγγιξαν το 40,1% σε σχέση με το 2011 έκλεισε η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων το 2012...
Πέρυσι πουληθήκαν 58.482 αυτοκίνητα, ενώ το 2011 είχαν πάρει πινακίδες 97.682 αυτοκίνητα.
Την πρώτη θέση στις πωλήσεις κατέκτησε η Opel. Η γερμανική μάρκα είχε δείξει τις διαθέσεις της από την αρχή της περασμένης χρονιάς και δεν άφησε περιθώριο σε καμία άλλη μάρκα να την πλησιάσει. Διέθεσε 7.066 αυτοκίνητα, μερίδιο 12,12 %.
Ο Λεωνίδας Μισσαλάκης, διευθυντής μάρκετινγκ, δήλωσε: «Νιώθουμε ιδιαίτερα περήφανοι, γιατί μέσα σε ένα αντίξοο οικονομικό περιβάλλον καταφέραμε να φέρουμε αυτά τα αποτελέσματα».
Τη δεύτερη θέση πήρε επάξια η VW (6.009 πωλήσεις), μία ακόμη γερμανική εταιρεία που ακολουθεί σταθερή εμπορική πολιτική και διαχειρίζεται άψογα την τεχνολογική υπεροχή των προϊόντων της. Εύσημα στον εμπορικό διευθυντή Διονύση Μπατιστάτο και στην ομάδα του.
Η Τoyota προσπάθησε να πάρει τη δεύτερη θέση από τη VW, αλλά δεν τα κατάφερε. Τρίτη με 5.744 μονάδες (το 2011 ήταν πρώτη).
Η Citroen έκανε ράλι όπως ο πρωταθλητής Λεμπ και έφθασε στην τέταρτη θέση με 4.206 πωλήσεις, ενώ το 2011 ήταν ένατη. Η επιτυχία της είναι μεγάλη γιατί κατόρθωσε να αλλάξει τις ισορροπίες στην αγορά και να φέρει στο προσκήνιο τα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα. Κλειδί ήταν το πρόγραμμα που καθορίζει μικρότερη τιμή στα ντίζελ σε σχέση με τα βενζινοκίνητα. Επίσης, είναι η μοναδική μεγάλη εταιρεία που έγραψε θετικό πρόσημο στην επίδοση των πωλήσεων, +16,5%.
Ακολούθησαν Fiat 3.311, Nissan 3.143, Ford 3.006, Skoda 2.837, Hyundai 2.618, Peugeot 2.543, Suzuki 2.278, Audi 1.811, Kia 1.515, Volvo 1.380, BMW 1.329 κ.ά.
Πέρυσι πουληθήκαν 58.482 αυτοκίνητα, ενώ το 2011 είχαν πάρει πινακίδες 97.682 αυτοκίνητα.
Την πρώτη θέση στις πωλήσεις κατέκτησε η Opel. Η γερμανική μάρκα είχε δείξει τις διαθέσεις της από την αρχή της περασμένης χρονιάς και δεν άφησε περιθώριο σε καμία άλλη μάρκα να την πλησιάσει. Διέθεσε 7.066 αυτοκίνητα, μερίδιο 12,12 %.
Ο Λεωνίδας Μισσαλάκης, διευθυντής μάρκετινγκ, δήλωσε: «Νιώθουμε ιδιαίτερα περήφανοι, γιατί μέσα σε ένα αντίξοο οικονομικό περιβάλλον καταφέραμε να φέρουμε αυτά τα αποτελέσματα».
Τη δεύτερη θέση πήρε επάξια η VW (6.009 πωλήσεις), μία ακόμη γερμανική εταιρεία που ακολουθεί σταθερή εμπορική πολιτική και διαχειρίζεται άψογα την τεχνολογική υπεροχή των προϊόντων της. Εύσημα στον εμπορικό διευθυντή Διονύση Μπατιστάτο και στην ομάδα του.
Η Τoyota προσπάθησε να πάρει τη δεύτερη θέση από τη VW, αλλά δεν τα κατάφερε. Τρίτη με 5.744 μονάδες (το 2011 ήταν πρώτη).
Η Citroen έκανε ράλι όπως ο πρωταθλητής Λεμπ και έφθασε στην τέταρτη θέση με 4.206 πωλήσεις, ενώ το 2011 ήταν ένατη. Η επιτυχία της είναι μεγάλη γιατί κατόρθωσε να αλλάξει τις ισορροπίες στην αγορά και να φέρει στο προσκήνιο τα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα. Κλειδί ήταν το πρόγραμμα που καθορίζει μικρότερη τιμή στα ντίζελ σε σχέση με τα βενζινοκίνητα. Επίσης, είναι η μοναδική μεγάλη εταιρεία που έγραψε θετικό πρόσημο στην επίδοση των πωλήσεων, +16,5%.
Ακολούθησαν Fiat 3.311, Nissan 3.143, Ford 3.006, Skoda 2.837, Hyundai 2.618, Peugeot 2.543, Suzuki 2.278, Audi 1.811, Kia 1.515, Volvo 1.380, BMW 1.329 κ.ά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου