Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου 2013

Οι πολυεθνικες εταιρειες βρισκουν εδαφος στην ελληνικη αγορα-Τα φθηνα μεροκαματα προσελκυουν επενδυτες

ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΟ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Το μειωμένο κόστος εργασίας, η υψηλή ειδίκευση του προσωπικού, οι καταναλωτικές
συνήθειες των Ελλήνων και η αποκατάσταση της οικονομικής σταθερότητας στην Ελλάδα με την παραμονή της χώρας στο ευρώ έχουν στρέψει τις πολυεθνικές εταιρείες στην Ελλάδα.

Επιπλέον η Ελλάδα αποτελεί σημαντική αγορά, καθώς παρά την κρίση οι Έλληνες συνεχίζουν να προτιμούν τα επώνυμα προϊόντα στις αγορές τους και δεν έχει διαταραχθεί η αναλογία του 60/40 για τις επιχειρήσεις που παράγουν στην Ελλάδα, δηλαδή ότι καταναλώνονται στην εσωτερική αγορά τα 6 από τα 10 προϊόντα που παράγουν.
Μια ακόμη πολυεθνική εταιρεία, η Johnson & Johnson, ανακοίνωσε χθες ότι θα συνεχίσει να επενδύει στην ελληνική αγορά ακολουθώντας παρόμοιες αποφάσεις που έλαβαν το τελευταίο διάστημα οι εταιρείες Unilever, Henkel και Procter & Gamble.
Η απόφαση της Johnson & Johnson, η οποία είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην αγορά προϊόντων ευρείας κατανάλωσης και φαρμακευτικών προϊόντων, είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς διαθέτει εργοστάσιο στην Ελλάδα, ένα από τα τρία που έχει στη Ευρώπη και το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής του εξάγεται κάθε χρόνο σε ολόκληρο τον κόσμο.
Χθες στο πλαίσιο εκδήλωσης για την παρουσίαση του προγράμματος προληπτικής «Ιπποκράτης», ο διευθύνων σύμβουλος της Johnson & Johnson Hellas Μάκης Κοσμάτος ανέφερε πως η εταιρεία πιστεύει στην Ελλάδα και γι’ αυτό σύντομα θα προσθέσει νέους κωδικούς προϊόντων στην παραγωγή του εργοστασίου της, στη Μάνδρα Αττικής – απασχολούνται 500 εργαζόμενοι – χωρίς όμως να διευκρινίσει το ύψος των επενδύσεων.
(Aπό thebest.gr)