Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2012

Νέο μέτωπο ανοίγει η αξιολόγηση εκπαιδευτικών

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ


Νέο μέτωπο ανοίγει η αξιολόγηση εκπαιδευτικών Την αντίθεσή τους στο μέτρο της αξιολόγησης στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση εξέφρασαν στον υπουργό Παιδείας, οι εκπρόσωποι των καθηγητών που τον επισκέφθηκαν, με αφορμή το σχετικό πόρισμα της επιτροπής του υπουργείου.

Οπως είπαν οι εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ, «αν το υπουργείο επιχειρήσει να εφαρμόσει την αξιολόγηση-χειραγώγηση και το πλαίσιο του ν. 4024/11, θα βρει απέναντί του ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα, όπως τη βρήκε και στην προσπάθειά του να πείσει τους εκπαιδευτικούς για την αντιεκπαιδευτική πολιτική του με τα ερωτηματολόγια».

Επ' αυτού, ο υπουργός Παιδείας υποσχέθηκε στους εκπαιδευτικούς να συναντηθούν και την ερχόμενη εβδομάδα.
Σε ανακοίνωσή του το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ επισημαίνει: «Ως συνδικαλιστικό κίνημα θα αντισταθούμε για να μην περάσει η αξιολόγηση-χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, που φέρνει την υποταγή, τη διάσπαση του κλάδου, τη μισθολογική καθήλωση, την εργασιακή ζούγκλα, την άρση της μονιμότητας και τις απολύσεις».
Οι καθηγητές πρόσθεσαν ότι οι προτάσεις περί αξιολόγησης ή αυτοαξιολόγησης των σχολείων θα οδηγήσουν στην κατηγοριοποίηση και τελικά στο κλείσιμο αρκετών από αυτά.
Οι καθηγητές εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους, γιατί, όπως είπαν, «η κυβέρνηση ομιλεί για "διάλογο", ενώ έχει ήδη ψηφίσει με νόμο (ν. 4024/11) το πλαίσιο της αξιολόγησης και έχει ήδη συνδέσει την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με τη μισθολογική και τη βαθμολογική εξέλιξή τους, ορίζοντας μάλιστα και τα ποσοστά των "ικανών". Στην πραγματικότητα, έχει προ-αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς» αναφέρουν.
Τέλος, υποστήριξαν ακόμη ότι όπως καταδεικνύεται από τα μνημόνια διαλύεται το δημόσιο σχολείο.














πηγή